Helgen!

hejhej, jag vet inte när senast jag skrev jag tror det var förra torsdagen! :)
Men sen dess har jag typ varit med några vänner på BB, (bällstaberg) för det som inte fattade. Men efter det sov jag hos Amanda Ekerberg med Linnea! Dagen där på skulle de till Grönalund, Amandas mamma hade typ vunnit åkband, så hade de ett över, så fick linnea det. Då när jag kom hem på lördagen så kollade jag på min lillasysters innebandy match. De vann en, och förlorade en. Sen när jag kom hem så gick min familj på fest hos några, det var 90 pers där. I ett radhus. Det var kul. :) Vi spelade fotboll, kollade på film och massa annat.
På söndagen så jobbade jag på pappas jobb! Det var rätt kul. Vi fick hänga upp kläder. Vi känade 100 i timmen. Efter det så var jag med Linnea&Amanda, vi kollade på killarnas match. Efter det så åkte jag och kollade på linnea&amandas match, där träffade jag agnes, lisa, felicia, jannica, som jag satt & kollade med. Sen kom jag hem så kollade jag & min syrra på film & käka godis. Sen í mondags så städade vi skolgården, det var skit tråkigt. Sen efter skolan var jag med Elin, sen åkte jag på babypamp, (vet inte om det stavas så), men man skulle bära tyngder, skiiit jobbigt var det ialf. Efter det fick vi bullar, :) 
I dag har vi haft "mattetema dag" ngt skiit. Så nu är vi på´lunchrast snart ska vi dra till slöjd salen, & jag vet inte hur vi ska räkna matte där :S typ möta & sånt skit. Sen ska jag köra innebandy match, emot damerna, 
& SNAAAART ÄR DET FALUN! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0