jag skriver typ aldrig :)

Heeej alla människor  (:
Idag gick jag upp på morgonen som vanligt, sen cyklade jag och skulle möta elin, som som vanligt är 5 minuter försen, VARJE DAG! jag börjar bli lite trött på henne nu :) hah. men det e lungt för att om man kommer försent så skyller jag på att elin försov sig, idag har vi haft SO vi fick reda på proven jag fick 43 av 51, känner mig nöjd, den bästa fick 45,  (:  sen hade vi äntligen Engelska, sen så gympa då träffade jag Sara Jennifer Jannica och Petra, dom skulle jag gympa efter oss, sen åt vi lunch till efterätt fick vi rulltårta med grön grädde :)
Å nu sitter jag här i datarummet med några människor i min klass, efter skolan ska amanda sova hos mig, så
ha det GÖTT ! ;D

Kommentarer
Postat av: elin

sorry hanna... ;D

2007-10-26 @ 12:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0