I dag & Igår

Igår vi jag i skolan som vanligt, SL, kom till oss på SO.
Efter skolan väntade jag på Agnes i 40 minuter på tågstationen, vi skulle åka till täby C.
På tågstationen mötte vi Emma och några andra. I täby köpte jag ingentjng men jag la undan massor med saker. Som jag önskar mig när jag fyller år, den 9/12 JIPPPPIIIEEE, på söndag!
Efter täby så åka jag hem till Agnes, sen kom pappi ch hämtade mig.
När jag kom hem pluggade jag, pluggade och pluggade. På engelska provet som vi hade i dag, det gick rätt bra! :)
Idag har jag varit i skolan, nu har jag lunchrast. Åhhh sen har vi dans, faaaaan. Med pernilla, så får vi typ köra yoga... :/ Efter skolan ska jag vara med ElinPElin :)


PUSS & HEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi ska inte gå på dansen! palla.. "/ puisssss

2007-12-07 @ 11:54:51
Postat av: Anonym

// elin! mohahaha

2007-12-07 @ 11:55:19
URL: http://pelaann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0