bada

Idag har jag varigt i skolan som vanligt, jag hade otur för att först fick jag en sko i ögat, av simon. Sen tio sekunder efter sköt isak en boll i mitt öga, men det e lungt jag överlede. Efter skolan sprang jag ner till bussen. Jag skulle vara med jennifer och jannica. Först gick vi hem till jannica och gick ut med jannicas hund, ida. Sen skulle vi till tibblebadet och bada, men jag hade inga badkläder så jag fick låna jenifers. Sen åkte vi till tibble. Så badade vi. Först gick vi till mellanbakängen och lekte med en bil i vattnet, sen hoppade vi i stora. Ingen av oss hoppade från 5:an. Jannica var nära, men hon ångrade sig. Sen åkte vi hem, och då skulle jag titta på Tova fotbollsmatch, men dom förlorade 0-2. Och nu sitte jag här och har presis gort läxan, och nu ska jag ringa Agnes. TJAOO, vi ses.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaa, vi hade kul :)

2007-04-27 @ 23:48:35
URL: http://iens.blogg.se
Postat av: Anonym

jappsi! :D

2007-04-30 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0